31 Jan 2012

prima-mi scriere pertinenta in proza si poate singura




Cand ma gandesc la tot ce ar fi putut sa fie,..o amara parere  de rau o simt din capul locului si ma plimb agitat in camera rece si obosita de frigul si banalitatea care se vede de la geamul odaii si de moliciunea care predomina printre toate vietatile si plantele cu nume atat de ordinare. Ma intreb si azi: casa din Golesti, visul fericirii mele ar fi fost alegerea pertinenta acum? Cu pantofii murdari de praf  si de oboseala cu care mi-am dus picioarele pana in acest loc atat de plin de amintiri, care acum doar un vag si subtil suras imi mai trezeste-si asta in clipele cele bune.

Am amanat alegeri si am visat alegeri care au ramas doar la notiunea de vis. Ma intreb acum, singur si insingurat: Ce mi-as dori sa nu se termine? In timpul enuntarii acestei ideei care nu-mi da pace inca din adolescenta, versuri dintr-un cantec dintr-o zi, dintr-o legatura ma indeamna sa le cant si eu tac. Sa-mi reduc ganduri, intrebarile acestea costisioare , la tacere.

19nov.'11

No comments :