10 Mar 2013

Pe fondul unei aceleasi melodii


Credeam ca are sa treaca
Dar cu absenta amplifici dorinta si lipsa
si dorinta de speranta, de viitor
si indepartat final.
Ce-l vreau cu fiecare lipsa mai mult
si mai mult
pe tine din nou.


Imi gasesc mai tare nesiguranta in exclamatii ale celorlalti.

Caci cu un strop de dulce fericire trecuta
Te mai astept si azi
Cand stiu ca nu-i nimic,
Nisipul sa nu-l scurga.


Si te gasesc mai prezent in mine decat tot ce mi-e in jur


Iubind departe iti uit chipul
ziua si ma gandesc la el
si nu vine, si noaptea
imaginea-i e asemenea formarii imaginii pe retina
si iti sar necontrolat in brate
si par nesigura iubind in doi
si parca doar departe.


Are sa-mi lipseasca ceea ce azi ma tine in tacere
Absenta, doritoare, grabita la intamplare.
Caci ce gasesc azi imi e apoi trecut
Resimt asta prin fiecare puls gresit
Absenta, doritoare, gandioare;
Caci ce e azi decat un ieri trecut
Dorit apoi cu puls crescand.



O simpla vorba, spusa din dorinta, la intamplare
Imi face ochii siroaie si inima-mi se-nmoaie.



Cu ultimele doua zile ramase iremediabil in minte
Clipesc placut spre zari, departe
Ingaduitoare cu vise inganate
Cu gand spre ale noastre atator dimineti.



Si te gasesc in planset si in vise
Si in terestre doritoare dorinte
Caci ce-i mai dulce decat
Clipe furate de tine
Si un imblanzitor .


Durere de prezent amestecata-n nevoie, in simturi, in timpuri
Negasind raspunsuri, doar alegand nealegerea
Si durere de ireversibil, doritoare de la fel.



Imi lipsesti mai tare cand esti cu mine
Caci in lipsa iti simt prezenta prin mine
Si din neant, aproape gasesc sa te strang iar.


Vino, caci timpul nu se vrea scurs
Si tu esti pozitivul ce-mi neaga absenta,
Ce-mi neaga o nesimtire ce-mi duce toate gandurile la tine.


Sunt neconditionat de in ganduri,
Nu-mi vad viata ca prezent
Imi vad simtul renascand, crescand,
Nu simt maine, nu simt azi
Si simt drumul meu de-a fi.


Imi simt nesiguranta nebunie
Si dorul o prea frumoasa istoisire
Atat se-nvalmaseste-n mine;
Un dor si-o nebunie.



Si nu credeam sa tina pana azi
sa te gasesc in orice vis pre departe
Sa te am pierdut in imginare,
sa nu te uit cu nici o imprejurare,
Sa te resimt prin amintiri murmuratoare.
Cum in brate adormit ma tineai
si eu vegheam tot ce simteam.
Dar azi oricat as vrea,
Te vrei pierdut in alte tari/zari
Si-astept ce stiu ca-ntreg n-are sa vina.

Cu forta incerc sa-mi pleoapele,
Cu dragoste de dor
A cartilor uitate din alte zile de nesomn.


Zile din calendar doar in gand imi zboara
Inspre zari de libertate si placut amar
Caci durerea-mi si dorinta impreuna bat
Caci ce-a fost as vrea sa fie inca, iar si iar.



Lacrimi

Cad prea repede si ma-nfioara
Cad spre departe.
Dragostea ma-ndeamna, vegheaza, matroana;
Cine sunt in orice moment cand ea ma cheama?
Un intelegator sau un doritor de intelesuri?
Instinct, sau dorinta spe nemuriri?
Caldura lor, intunericimea noptii aprofundeaza.


Sa te regasesc la fel e dulce si atat sfasietor.



Tesar de frica la auzul unor zgomote de dimineata;
Ca si cum ma prinde noua zi, netrecuta cu timpul, ca o straina in timpul meu.

No comments :