4 Jun 2013

Azi m-am trezit simtind ca nu te stiu, ca nu esti si nu mi-a trecut


Simt aspre aschii acaparandu-ma undeva-n neant
Caci dragostea n-o simti, ea te simte;
Cum sa inalti ochii plouati a doua oara?
Pana-i ridici plouati de tot.
Aspre aschii, aspri zimti (ii) simti de nicaieri
In tine si-n afara ta;
Caci noii inceputi te dor de peste tot
Si nu te-apasa nicaieri.




Odata cu ploaia imi cant durerea.
Atat absenta contemplu
Nelinistea-mi, cu vremea
Si nu ma vreau decat trecuta ori prezenta
Cu suflet incoltit in intamplari.

Am ochii nu de lacrimi, ci de durere,
Lovita mai tare de nelinistea fiecarei clipe,
Fiecarei secunde ca o etenitate.
Timpul trece scurt, cu mine absenta
Timpul trece scurt, cu mine indirecta.



Si in pustiul linistii te simt,
Lacrimi cad si cu jumat' de gand
Nu mai pot, imi sta inima-n loc pana revii.


Am ochii rosii-n asteptare
Calda ca dupa intaia ploaie.

Cum sa fac timpul sa opreasca lacrimile?
Pana si el, cu gust de atemporal esueaza.

Sa cer netimpului ajutor...
Sa-mi ia un strop din sufletul prea copt;
Sa-mi ia de tot imaginea ta;
Sa pot sa ma ridic de pe podea
Cu ochi deschisi, cu ochi de dor.


No comments :