2 Jun 2013

Paca-mi pierd suflul si incerc treptat sa il ridic



Dorinta umana e cat zarea de mari,
Ingradita, rupta, pitita intre maluri.



Mult asteptare- e tecere prin lacimi
Cand ochii ridicam uituci la ochii tai de bronz
Si multa emotie ca in fata unui adevar
Ochi grei la ochii tai
tacuti de bronz,
in zare si fara de miscare
Caci nu te cunosc la nici o varsta
Si tu la nici una a mea.

Sub neclipiri fara de numar resimt c-ai sa renasti
Caci ce-mi e dorul decat o dragoste nebuna.

Ion Georgescu- Mihail Eminescu (1890) bust



Varfuri de iarba inalta,
intr-o pivire va cupind
de lacrimi calde in seri reci.



Pe alee-n clipe reci
Ma gasesc plangand spe zeci
Din zeci de alte clipe iar la fel. 



Conturul umerilor tai in brate-l mai simt
Si vreau, plecarea sa n-o mai resimt
caci ce-mi doesc e sa te stiu neinduplecator aproape,
alaturi, fara de alte socoate.

Sa ne soptim in noapte apoape
tot ce zile au tinut departe
soapte de dagoste date,
nu le vreau uitate ci repetate.

Sa te gasesc la o masura de-o palma
si la o distanta de maximum un sarut apoape
fara urma de soare, de minut si de inconjuratoare.
Imi lipsesti tare.





Ganduri mii
si trupul lin de-un singur gand
cu ochi deschisi spre nicaieri 
gasesc o lacrima nevruta.

Am trupul cald si de dorinta
dar alte simturi sunt acaparatoare
si inima tace, nu tace,
n-aud, sunt prea departe.




Respir prelung intre suspine
si ma gasesc confuza-n timpuri-n nazuinte
sa te gasesc mai mult, la fel
caci ce-mi e dorul decat
cutia inchisa-n odaia de la linie
te vreau prin fiecare parte din mine
te vreau fara de departe
te vreau,
si acum la noapte
sa nu-mi mai simt dorul, dorinta-n suspine,
sa te simt mereu pe tine.


Ma simt plina de-o viata neimplinita,
obosita de un dor
si oboseala se confunda cu alte oboseli,
caci caut prin inaintae
zeci de intamplari pasind 'napoi
si azi am ochii obositi de-un dor fara de nume.




Mi-o ia inima razna
Si plina de zbucium sunt inchisa-n inclestari;
Ce vreau decat o vorba, un semn,
O clipa de-o liniste ca de-un somnifer
Atat cat de mult te vreau, ma doare,
Astept un semn.


Astept izbavire sau pura razvratire.

No comments :